Loading...




Co robię?

Ułatwiam firmom zwiększenie sprzedaży i tworzę skuteczne plany budowania popytu dla wybranej grupy klientów.

Przygotowuję strategiczne ramy dalszego rozwoju
Otrzymujesz plan działania na kolejny rok, który wyznaczy Ci działania do wykonania.
Pomagam spojrzeć z innej perspektywy
realnie, aktualnie - tak jak patrzą Twoi klienci.
Wybieram działające rozwiązania
przygotowywałam takie plany wielokrotnie według
dobrze przemyślanej i działającej struktury.
Previous slide
Next slide

Na czym polega praca ze mną?

Warsztat

Spotykamy się dwa razy online lub na jeden dzień w siedzibie Twojej firmy.

Po co?

Określamy profil idealnego klienta oraz podział grup klientów (buyer persony)

Przygotowujemy propozycję wartości Unique Selling Proposition / Value Proposition (lub redefiniujemy).

Ile czasu Ci zajmę? Max. 8 h

Analiza

Sprawdzamy co działało a co nie i dlaczego?

Po co?

Dane z dotychczasowych kampanii, strony internetowej są doskonałym źródłem informacji o zainteresowanych Twoją ofertą.

Jak długo to trwa? Średnio 2 dni.

Synteza / Plan

Gotowe wytyczne do dalszych działań.

Po co?

Aby działać spójnie i konsekwentnie. Otrzymujesz spisany 12-miesięczny plan działania. Wiesz co i kiedy robić, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe. 

Jak długo to trwa? Średnio 5 dni.

Co dostajesz?

Strategiczny plan /
mapę drogową

Zawiera:

  1. Precyzyjną rekomendację propozycji wartości i profilu idealnego klienta
  2. Pomysł kampanii evergreen (czym jest taka kampania zobacz TUTAJ)
  3. 12-miesięczny plan marketingowy. Pierwszy miesiąc działań jest rozpisany szczegółowo.
 
 
Który wdrażasz ze 
swoim zespołem, 
agencją, 
czy freelancerem.

Finalny dokument to  jednorazowa inwestycja 8.000 netto.

Korzyści dla Ciebie

Przestaniesz przepalać czas i pieniądze na chaotyczne działania partyzanckie.

Uzyskasz ciągłość działań w mierzalnych kampaniach zamiast działać kwartałami, czy z doskoku.

Dostaniesz to, co najbardziej praktyczne, wyłuskane i sprawdzone, bez błądzenia i kręcenia się w kółko

Ciągle nie wiesz tego? Sprawdź!

Strategia biznesowa, czy strategia marki to plan długoterminowy. Zawiera w sobie misję, wizje, cele biznesowe. Plan marketingowy ma krótszy zasięg czasowy, ale jest konkretny, osadzony na aktualnych celach i wyznacza zadania do wykonania. W marketingu aktywizacyjnym, który prowadzę liczą się wyniki i ich efektywne osiąganie. Jeśli chcesz wiedzieć co robić tu i teraz, jak zacząć, a strategię wypracowywać obok prowadzenia regularnych działań, to moja oferta jest dla Ciebie! Otrzymujesz ode mnie 12 miesięczny plan działania, który skupia się na osiągnieciu celów na kolejny rok. Będzie oparty o aktualną propozycję wartości Twojego biznesu. Jeśli masz już strategię, na pewno plan będzie z nią spójny. Z planem wiesz, kiedy i co robić na autopilocie, aby były efekty. Realizację możesz powierzyć swojej agencji, czy pracownikowi.

Jeśli masz pracownika, który nie ma jeszcze doświadczenia, to posiadając rozpisane kroki do wykonania, będzie w stanie działać samodzielnie. Przy okazji sam zdobędzie doświadczenie.  Jeśli współpracujesz z lokalną agencją, lubisz tę współpracę i proponowane stawki- to świetnie! Teraz wszystkie prace zlecisz na autopilocie! A cały marketing będzie spójny. 

Zyskujesz kompleksowe, zintegrowane, klarowne rozwiązanie na swoją sytuację, które przeprowadzi Cię z punktu A do punktu B. Dzięki skrojonemu na miarę planowi wychodzisz z zastoju do realnego działania. Tak, wiem, że dookoła wiele narzędzi i sposobów uprawiania marketingu. Tyle, że bez doświadczenia i znajomości technikaliów celujesz na oślep i tracisz czas. Albo zaczynasz podglądać konkurencję i kopiować innych, tracąc autentyczność. Spędziłam ponad 12 lat mojego zawodowego życia w korporacjach, a kolejnych 4 prowadząc swoją działalność. W tym czasie przeprowadziłam liczne kampanie, tworzyłam branding, wdrażałam produkty na rynek. Wiem, które rozwiązania marketingowe działają, a które są wyłącznie nadmuchaną marketingową bańką. Uprawiam marketing aktywizacyjny, bo celem każdego marketingu powinien być efekt. 

Pamiętaj, że harmonogram działania to plan co i kiedy zrobić. Pracuję z klientami, którzy przeznaczają około 100.000 zł rocznie na marketing 

Zgadzasz się?

Jeśli już to wiesz, to czas na naszą współpracę.

Lub skontaktuj się ze mną telefonicznie bądź mejlowo.

Top