You test different tools
Your budget is melting
You lack of practice
Coherent and strategic plan for the next 12 months
Activation
Integrated campaings
According to the Gallup test, I am a strategist and maximizer.
Kettlebell geek.
MOM.
Współpraca z Magdą zawsze jest ogromną przyjemnością. Aktywnie słucha pojawiających się potrzeb, dostosowuje do tego propozycje rozwiązań, kompleksowo doradza w zakresie szeroko rozumianej strategii marketingowej. Polecam współpracę z Magdą.
Magdalena jest wysokiej klasy specjalistką w swojej branży. Dzięki sesjom doradczym zbadała szczegółowo moją potrzebę budowania wizerunku. Weryfikujac możliwości i zakres mojego działania pomogła mi dobrać odpowiadającą mi strategię budowania i realizacji komunikacji marketingowej. Gorąco polecam współpracę Magdaleną!
Recently I had the pleasure of collaborating with Magdalena on multiple digital video initiatives. On these multiple projects, she had the difficult task of juggling a live event, coordinating our camera crew's access, interfacing with talent - all while the creative was still evolving. Throughout the process, Magda was very communicative, reliable and easy to collaborate with. She was able to provide solutions to unforeseen issues and navigate a difficult approval process. Magda made a great partner and someone who I look forward to working with again soon.
Rzetelność, skrupulatność, strategiczne myślenie i wysokie kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej w kanałach on-line sprawiają, że praca z Magdą to czysta przyjemność i gwarancja realizacji projektu na najwyższym poziomie. Serdecznie polecam!
Współpraca z Magdą dla jej klienta była bardzo miłym i profesjonalnym doświadczeniem. Jej wyważony sposób komunikacji sprzyja niesamowitej harmonii przez realizowaniu wydarzenia. Jest doskonałym słuchaczem, na bieżąco reaguje na potrzeby obu stron i łączy je w wyjątkowe, personalizowane projekty na najwyższym poziomie. Bardzo dziękuję za zaufanie i za zaproszenie do realizacji.
1. Robust results.
2. Hands-on approach
and solutions to boost sales.
3. I know that the solutions in the trend # right and information # knowledge – profit does not come from random actions but from process actions.
Any change in marketing starts with value proposition validation, not with new leads generation.
If you know what problems or customer needs you’re solving, you’re already part of the way there. But you still have to write down your value proposition and strategy for action. You can try to do this on your own or benefit from my knowledge and experience.